Informasjon om abonnement

Mine favoritter

Hjem / Kjøpsvilkår / Betaling

Betaling

Vi tilbyr disse ulike betalingsmetodene. Vi gjør oppmerksom på at ved abonnement er det kun kort/faktura via Klarna som er mulig.

Kortbetaling

Velger du bankkort ved betaling trekkes beløpet fra kortet samme dag som bestillingen blir gjort.

Klarna Faktura med 30 dagers betalingsfrist

Velger du å betale med faktura mottar du denne på e-post når pakken er sendt fra oss. Fakturaen har 30 dagers forfall. Klarna kontaktes direkte for endringer og utsettelser.

Klarna Delbetaling eller konto

Faktura sendes på e-post når pakken er sendt fra oss. Klarna kontaktes direkte for endringer og utsettelser.

--

Betalinger FAQ

Må jeg oppgi personnummeret mitt?

Svar: Om du velger å betale med Klarna faktura/delbetaling må du oppgi personnummeret ditt. Det er ikke nødvendig å oppgi personnummer dersom du velger kortbetaling. NB! Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura eller delbetaling.

--

Har min bestilling gått gjennom?

Svar: Vi sender en ordrebekreftelse på e-post så fort bestillingen er registrert hos oss. Ta kontakt dersom du ikke har mottatt denne. Husk å sjekke spam/søppelfilteret.

--

Bestillingen gikk ikke gjennom, men det har blitt gjort en reservasjon på min konto likevel?

Svar: Det er ikke alle produkter i sortimentet vårt som kan sendes med vanlig post (kun ekspresslevering), disse skal være merket med oransje symbol og være oppgitt i produkttekst. Dette gjelder frysevarer, terrarium og akvarium. Dersom vi ikke tilbyr levering til din adresse, så blir ordren automatisk kansellert.

Det kan skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da kun reservert, og frigis igjen i løpet av 1-2 virkedager.

Årsaker til at kjøpet ikke går igjennom med faktura kan være at du er under 18 år, at du ikke har oppgitt rett adresse eller personnummer, eller at du har nådd din maksimale kredittgrense hos Klarna.

Ønsker du mer informasjon ang. faktura/delbetaling? Kontakt Klarna direkte her: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Nyhetsbrev

ABONNER PÅ VÅRT NYHETSBREV!

Hva er du interessert i?

Kundeservice

-

Postboks 1681, Arbins Gate 2 (Ikke butikk),

0253 OsloNorge

post@dyrekassen.no

Vi i Dyrekassen.no tilbyr abonnementsbasert levering av kjæledyrsfôr og utstyr rett hjem til døren. Vi har et bredt utvalg av produkter for hunder og katter, med fokus på kvalitet og bekvemmelighet.

2025 © Dyrekassen