Hjem / Kundeservice / Abonnement
Viktig informasjon om abonnement på Dyrekassen
I forbindelse med lanseringen av vår nye nettside vil det bli noen midlertidige endringer i abonnementstjenesten vår.
Dette er viktig å vite:
Ditt eksisterende abonnement fortsetter som vanlig. Du trenger ikke gjøre noen endringer – leveranser og betalinger vil skje som før.
Det er midlertidig ikke mulig å opprette nye abonnementer.
For å endre eller avslutte et eksisterende abonnement, vennligst kontakt vår kundeservice på post@dyrekassen.no.
Vi jobber med å forbedre abonnementsløsningen vår for å kunne tilby en enda bedre og mer brukervennlig tjeneste i fremtiden.
Vi regner med at den nye abonnementstjenesten vil være i gang igjen mot slutten av mars.
Takk for forståelsen!
--
Kan jeg opprette et nytt abonnement?
Svar: For øyeblikket kan du ikke opprette nye abonnement. Vi jobber med å forbedre tjenesten, og den vil være tilgjengelig igjen i slutten av mars.
--
Hva skjer med mitt eksisterende abonnement?
Svar: Ingenting endres. Alle aktive abonnement fortsetter som vanlig, og du trenger ikke gjøre noe.
--
Kan jeg endre produkter i abonnementet mitt?
Svar: Ja, det går fint! Ta kontakt med vår kundeservice på post@dyrekassen.no, så hjelper vi deg med å gjøre endringer.
--
Hvordan endrer jeg leveringsintervall eller adresse for abonnementet mitt?
Svar: Send oss en e-post, så hjelper vi deg med å justere leveringsintervallet eller leveringsadresse etter dine behov.
--
Hvordan avslutter jeg abonnementet mitt?
Svar: Hvis du ønsker å avslutte abonnementet ditt, kan du kontakte vår kundeservice på post@dyrekassen.no, så hjelper vi deg med det.
--
Blir leveransen av abonnementet mitt påvirket av denne pausen?
Svar: Nei, leveransene dine fortsetter som vanlig uten avbrudd. Pausen gjelder kun for å opprette nye abonnement.
--
Kan jeg sette abonnementet mitt på pause?
Svar: Ja, det kan vi ordne! Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å pause abonnementet.
--
Hva er grunnen til at dere setter abonnementstjenesten på pause?
Svar: Vi gjennomfører forbedringer for å gjøre abonnementstjenesten enda bedre. Tjenesten vil være tilbake i slutten av mars.
--
Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner svar på spørsmålet mitt her?
Svar: Ikke nøl med å kontakte vår kundeservice på post@dyrekassen.no. Vi hjelper deg gjerne med alle spørsmål du måtte ha!