Hjem / Nye Dyrekassen
Alt du trenger å vite – spørsmål og svar
Vi har spennende nyheter! I forbindelse med lanseringen av vår nye nettside har vi fylt opp lageret og tilbyr nå nærmere 10 000 ulike produkter med rask hjemlevering rett til døren. I tillegg har vi utvidet med flere kjente merkevarer for å bedre møte etterspørselen fra våre kunder.
Vi jobber fortsatt med å gjøre tjenestene våre enda bedre, og abonnementstjenesten er en av dem. Vi vet at mange setter pris på abonnementsfunksjonen, og den vil være tilbake i slutten av mars. I mellomtiden fortsetter de eksisterende abonnementene som vanlig.
Har du spørsmål? Vi har samlet de vanligste spørsmålene i vår FAQ, men hvis du trenger hjelp, er vår kundeservice alltid tilgjengelig. Takk for at du handler hos Dyrekassen – vi ser frem til å fortsette å levere det beste til deg og ditt kjæledyr!
--
Kan jeg opprette et nytt abonnement?
Svar: For øyeblikket kan du ikke opprette nye abonnement. Vi jobber med å forbedre tjenesten, og den vil være tilgjengelig igjen i slutten av mars.
--
Hva skjer med mitt eksisterende abonnement?
Svar: Ingenting endres. Alle aktive abonnement fortsetter som vanlig, og du trenger ikke gjøre noe.
--
Kan jeg endre produkter i abonnementet mitt?
Svar: Ja, det går fint! Ta kontakt med vår kundeservice på post@dyrekassen.no, så hjelper vi deg med å gjøre endringer.
--
Hvordan endrer jeg leveringsintervall eller adresse for abonnementet mitt?
Svar: Send oss en e-post, så hjelper vi deg med å justere leveringsintervallet eller leveringsadresse etter dine behov.
--
Hvordan avslutter jeg abonnementet mitt?
Svar: Hvis du ønsker å avslutte abonnementet ditt, kan du kontakte vår kundeservice på post@dyrekassen.no, så hjelper vi deg med det.
--
Blir leveransen av abonnementet mitt påvirket av denne pausen?
Svar: Nei, leveransene dine fortsetter som vanlig uten avbrudd. Pausen gjelder kun for å opprette nye abonnement.
--
Kan jeg sette abonnementet mitt på pause?
Svar: Ja, det kan vi ordne! Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å pause abonnementet.
--
Hva er grunnen til at dere setter abonnementstjenesten på pause?
Svar: Vi gjennomfører forbedringer for å gjøre abonnementstjenesten enda bedre. Tjenesten vil være tilbake i slutten av mars.
--
Hva skjer med kundeklubben?
Svar: Ditt medlemskap forblir som vanlig! Det eneste du trenger å tenke på er at for å kunne logge inn på vår nye nettside, må du klikke på "Glemt passord" når du logger inn for å sette et nytt passord – deretter kan du logge inn akkurat som før! Logg inn her !
--
Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner svar på spørsmålet mitt her?
Svar: Ikke nøl med å kontakte vår kundeservice på post@dyrekassen.no. Vi hjelper deg gjerne med alle spørsmål du måtte ha!