Informasjon om abonnement

Mine favoritter

Hjem / Nye Dyrekassen

Alt du trenger å vite – spørsmål og svar

Velkommen til vår nye nettside!

Vi har spennende nyheter! I forbindelse med lanseringen av vår nye nettside har vi fylt opp lageret og tilbyr nå nærmere 10 000 ulike produkter med rask hjemlevering rett til døren. I tillegg har vi utvidet med flere kjente merkevarer for å bedre møte etterspørselen fra våre kunder.

Vi jobber fortsatt med å gjøre tjenestene våre enda bedre, og abonnementstjenesten er en av dem. Vi vet at mange setter pris på abonnementsfunksjonen, og den vil være tilbake i slutten av mars. I mellomtiden fortsetter de eksisterende abonnementene som vanlig.

Har du spørsmål? Vi har samlet de vanligste spørsmålene i vår FAQ, men hvis du trenger hjelp, er vår kundeservice alltid tilgjengelig. Takk for at du handler hos Dyrekassen – vi ser frem til å fortsette å levere det beste til deg og ditt kjæledyr!

Vanlige spørsmål (FAQ)

--

Kan jeg opprette et nytt abonnement? 

Svar: For øyeblikket kan du ikke opprette nye abonnement. Vi jobber med å forbedre tjenesten, og den vil være tilgjengelig igjen i slutten av mars.

--

Hva skjer med mitt eksisterende abonnement?

Svar: Ingenting endres. Alle aktive abonnement fortsetter som vanlig, og du trenger ikke gjøre noe.

--

Kan jeg endre produkter i abonnementet mitt?

Svar: Ja, det går fint! Ta kontakt med vår kundeservice på post@dyrekassen.no, så hjelper vi deg med å gjøre endringer.

--

Hvordan endrer jeg leveringsintervall eller adresse for abonnementet mitt?

Svar: Send oss en e-post, så hjelper vi deg med å justere leveringsintervallet eller leveringsadresse etter dine behov.

--

Hvordan avslutter jeg abonnementet mitt?

Svar: Hvis du ønsker å avslutte abonnementet ditt, kan du kontakte vår kundeservice på post@dyrekassen.no, så hjelper vi deg med det.

--

Blir leveransen av abonnementet mitt påvirket av denne pausen?

Svar: Nei, leveransene dine fortsetter som vanlig uten avbrudd. Pausen gjelder kun for å opprette nye abonnement.

--

Kan jeg sette abonnementet mitt på pause?

Svar: Ja, det kan vi ordne! Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å pause abonnementet.

--

Hva er grunnen til at dere setter abonnementstjenesten på pause?

Svar: Vi gjennomfører forbedringer for å gjøre abonnementstjenesten enda bedre. Tjenesten vil være tilbake i slutten av mars.

--

Hva skjer med kundeklubben?

Svar: Ditt medlemskap forblir som vanlig! Det eneste du trenger å tenke på er at for å kunne logge inn på vår nye nettside, må du klikke på "Glemt passord" når du logger inn for å sette et nytt passord – deretter kan du logge inn akkurat som før! Logg inn her !

--

Hva gjør jeg hvis jeg ikke finner svar på spørsmålet mitt her?

Svar: Ikke nøl med å kontakte vår kundeservice på post@dyrekassen.no. Vi hjelper deg gjerne med alle spørsmål du måtte ha!

Nyhetsbrev

ABONNER PÅ VÅRT NYHETSBREV!

Hva er du interessert i?

Kundeservice

-

Postboks 1681, Arbins Gate 2 (Ikke butikk),

0253 OsloNorge

post@dyrekassen.no

Vi i Dyrekassen.no tilbyr abonnementsbasert levering av kjæledyrsfôr og utstyr rett hjem til døren. Vi har et bredt utvalg av produkter for hunder og katter, med fokus på kvalitet og bekvemmelighet.

2025 © Dyrekassen